scroll down

Usluge

Integracijske usluge

U svrhu poboljšanja organizacijske komunikacije i poslovne efikasnosti, brojne tvrtke pod utjecajem promjena na tržištu donose odluku o implementaciji objedinjene tehnološke infrastrukture. Implementacija objedinjenih...

Nadzor

Tvrtka STORM Computers razvija i primjenjuje sustav daljinskog nadzora i upravljanja dijelovima sustava, krucijalnim za poslovanje klijenta. Uz visoko-automatiziran sustav vizualnog i zvukovnog upozoravanja, korisnicima se na raspolaganju...

Održavanje

Osim standardnih jamstvenih uvjeta koje svaki uređaj posjeduje prilikom kupnje, servis tvrtke STORM Computers korisnicima nudi i opciju produženja jamstvenog roka te tehničke podrške s garantiranim vremenom popravka...

Podrška

Servis i tehnička podrška tvrtke STORM Computers pružaju usluge isporuke, instalacije, održavanja, servisiranja osobnih stolnih i prijenosnih računala, radnih stanica, pisača i multifunkcijskih uređaja, pripadajuće periferne mrežne...

Projektiranje, dizajn i razvoj

Uz stručna znanja zaposlenika, kontinuirano ulaganje u certifikaciju te iskustvo, veliku važnost u poslovanju ima i sustavan pristup te svijest o životnom ciklusu rješenja i usluga. Prilikom dizajna i razvoja rješenja te usluga...

Savjetovanje

Moderni koncepti informacijskih sustava integriraju u sebe sve više i više kriterija kako bi obuhvatili raznolike aspekte funkcionalnosti informatičkih tehnologija. Kako bi klijenti uočili i identificirali skup kriterija koji su im bitni...

Upravljanje projektima

Uspješnost informacijsko-komunikacijskog sustava, rješenja ili usluge ne obuhvaća samo dizajn i implementaciju rješenja koje će biti u mogućnosti procesirati sve zadatke. Upravljanje informacijsko-komunikacijskim projektima ima zadaću ostvariti...

Implementacija i instalacija

Tim tvrtke STORM Computers raspolaže velikim brojem certificiranih stručnjaka za različite tehnologije i rješenja vodećih svjetskih proizvođača - partnera. Preko 50 certifikata potvrda su kontinuiranog ulaganja u znanje i iskustva, kako pojedinaca...

Analize sustava

Prije uvođenja nove funkcionalnosti informacijsko-komunikacijske arhitekture, potrebno je obaviti detaljnu analizu sustava koja je polazišna osnova za izradu kvalitetnog i funkcionalnog projektnog prijedloga. Zbog rapidnog razvoja tehnologije...

Edukacija

Unutar tvrtke STORM Computers edukacija je usmjerena na obuku korisnika za rad s isporučenim rješenjima i upoznavanje s integriranim tehnologijama unutar rješenja. Unutar tvrtke edukacija se provodi prema posebno pripremljenim programima...

Zatvori

Integracijske usluge

U svrhu poboljšanja organizacijske komunikacije i poslovne efikasnosti, brojne tvrtke pod utjecajem promjena na tržištu donose odluku o implementaciji objedinjene tehnološke infrastrukture. Implementacija objedinjenih informacijsko-komunikacijskih rješenja podrazumijeva stručnost, znanja i iskustva u integraciji kompleksnih rješenja.

Tvrtka STORM Computers jedan je od vodećih pružatelja usluga implementacije integracijskih rješenja u informacijsko-komunikacijske arhitekture. Integracijska rješenja tvrtke STORM Computers konsolidiraju i optimiziraju informacijsko-komunikacijsko okruženje, poboljšavaju produktivnost te pružaju visoke sigurnosne standarde zaštite korisničkih podataka.

Svojim korisnicima tvrtka STORM Computers nudi različite usluge integracije, od umrežavanja konvergentnih glasovnih, podatkovnih i video sustava, do novih umreženih aplikacija koristeći tehnologije vodećih svjetskih proizvođača.

Nadzor

Tvrtka STORM Computers razvija i primjenjuje sustav daljinskog nadzora i upravljanja dijelovima sustava, krucijalnim za poslovanje klijenta. Uz visoko-automatiziran sustav vizualnog i zvukovnog upozoravanja, korisnicima se na raspolaganju nalazi i korisnička podrška dostupna 24/7 putem interneta, elektroničke pošte ili telefona. NOC sustav tvrtke STORM Computers skup je alata za nadzor i upravljanje IT infrastrukturom korisnika.

NOC (Network Operating Center) nadzorni centar omogućava:

  • Praćenje hardvera i softvera u sustavu, s ciljem dijagnostike funkcioniranja sustava te predviđanja eventualnih incidentnih situacija (proaktivno praćenje sustava)
  • Reaktivno praćenje sustava podrazumijeva korektivne akcije u slučaju ispada sustava, odnosno degradacije njegovih komponenti

Rješenje koje STORM Computers implementira pruža:

  • Upravljanje komunikacijskim uređajima u mreži s centralne lokacije
  • Iscrpne log-informacije o detaljima operativnog statusa sustava
  • Proaktivno nadziranje mreže i uzbunjivanje u slučaju potrebe
  • Izvještaji (reporting)
  • Helpdesk

Održavanje

Osim standardnih jamstvenih uvjeta koje svaki uređaj posjeduje prilikom kupnje, servis tvrtke STORM Computers korisnicima nudi i opciju produženja jamstvenog roka te tehničke podrške s garantiranim vremenom popravka. Također, servis pruža i vlastite usluge servisiranja i održavanja opreme kojima se jamči razina pružanja tehničke podrške korisnicima, vrijeme popravaka ili zamjenu uređaja. Svi tipovi usluga i razine pružanja podrške prilagođavaju se potrebama korisnika i definiraju se zasebnim dogovorom.

Ukoliko nastali kvar na opremi (koja uključuje osobna računala, pisače i periferne uređaje) stručnjaci servisa nisu u mogućnosti otkloniti u roku od 48 sati, korisnicima se osigurava adekvatna zamjenska oprema sve do konačnog otklanjanja kvara. Ako je riječ o kvaru aktivne mrežne opreme i poslužitelja, kojeg stručnjaci servisa nisu u mogućnosti otkloniti u roku od 12 sati, korisniku se osigurava adekvatna oprema sve do konačnog otklanjanja kvara.

Ovisno o potrebama korisnika i tipu opreme moguće je i usluge tehničkog održavanja prilagoditi individualnom slučaju i proširiti razine pružanja tehničke podrške. Kroz proširenje uvjeta, moguće je ugovoriti i uslugu podrške 24/7, kojom se jamči ubrzano otklanjanje kvara.

Neovisno o radnom vremenu, kvar klasificiran kao:

  • Prioritet 1 „Zastoj produkcije kod korisnika“ osigurava reakciju unutar pola sata. Uz to svakih pola sata se na CRM HELP DESK u korisnikov predmet upisuje tijek događaja
  • Prioritet 2 „Ozbiljno narušen sustav korisnika“ na poziv se, također, odgovara unutar pola sata
  • Prioritet 3 „Kvar u sustavu, koji ne narušava produkciju“ je klasificiran kvar na koji se odgovara unutar 24 sata
  • Prioriteti 4 i 5 obuhvaćaju manje kvarove te upite korisnika

Prijavom kvara na CRM HELP DESK, korisnik dobiva jedinstveni broj predmeta te u svakom trenutku može dobiti informaciju o statusu popravka ili bilo koju drugu informaciju o proizvodima i uslugama.

Podrška korisnicima omogućava i korištenje usluge dolaska tehničara ili inženjera na lokaciju korisnika prilikom nadogradnje sustava, zamjene opreme, uvođenja novih komponenti, instalacije softverskih rješenja ili drugih incidentnih te potencijalno incidentnih situacija koje nisu definirane ugovorom o održavanju.

Ekspertnost zaposlenika i vrhunska tehnologija omogućavaju otklanjanje kvara i prije nego ga korisnik prijavi. Upozorenja definirana kao „CRITICAL Error“ ili „PREVENTIVE Action“ automatski su generirane tekstualne prijave sustava o pojavi problema, što omogućava stručnjacima otklanjanje problema prije nego što eskalira u kvar

Sva neispravna oprema popravlja se u servisu STORM Computers-a, osim ako ugovorom nije definirano drugačije. Servis raspolaže i vlastitim skladištem originalnih rezervnih dijelova koje se svakodnevno nadopunjuje te služi za otklanjanje kvarova na opremi u jamstvenom roku ili izvan njega. Ukoliko odgovarajući rezervni dio, servis ne posjeduje na vlastitom skladištu isti se naručuje ovlaštenim servisnim kanalima preko distributera.

Podrška

Servis i tehnička podrška tvrtke STORM Computers pružaju usluge isporuke, instalacije, održavanja, servisiranja osobnih stolnih i prijenosnih računala, radnih stanica, pisača i multifunkcijskih uređaja, pripadajuće periferne mrežne opreme, poslužitelja i uređaja za pohranu podatka, kao i izradu te izvođenje cijelih projekata i sustava.

Servis pruža i usluge otklanjanja tehničkih kvarova na opremi, koji mogu biti izazvani radom neispravnih dijelova ili neadekvatnim upravljačkim programima, kao i usluge otklanjanja kvarova i nedostatka u radu operativnih sustava i pripadajućih aplikativnih rješenja.

Kroz vlastite urede i mrežu poslovnih partnera, zaposlenici servisa tvrtke STORM Computers, u mogućnosti su svakom korisniku, pružiti najkvalitetniju i prilagođenu uslugu servisa i tehničke podrške za široku paletu informacijsko-komunikacijske opreme na području cijele Republike Hrvatske.

Svi djelatnici servisa certificirani su od strane globalnih proizvođača, raspolažu tehničkim znanjem te imaju višegodišnje iskustvo u servisiranju i održavanju informatičke i tehničke podrške. To osigurava brzo i kvalitetno otklanjanje svih tehničkih nedostataka na uređajima.

STORM Computers korisnicima omogućava prijavu incidenta tj. zahtjeva za intervenciju:

  • Telefonskom prijavom na telefonski broj CRM Help Deska, radnim danom od 8:30 do 16:30, na broj +385 1 2352 200
  • Prijave izvan radnog vremena koje zaprima dežurni tehničar ili inženjer
  • Prijave putem elektroničke pošte na e-mail dutymanager@storm.hr

Projektiranje, dizajn i razvoj

Uz stručna znanja zaposlenika, kontinuirano ulaganje u certifikaciju te iskustvo, veliku važnost u poslovanju ima i sustavan pristup te svijest o životnom ciklusu rješenja i usluga. Prilikom dizajna i razvoja rješenja te usluga, tvrtka STORM Computers veliku pažnju posvećuje veličini, rasprostranjenosti i tehnološkim zahtjevima tvrtke.

Koristeći osnovne principe metodologija za vođenje životnog ciklusa, tvrtka STORM Computers korisnicima osigurava:

  • Konceptualnu arhitekturu rješenja uz jasno izražen „business case“
  • Analizu postojećeg stanja, uz utvrđivanje preduvjeta neophodnih za implementaciju željenih rješenja
  • Dizajn rješenja u skladu s poslovnim i tehnološkim potrebama
  • Integraciju rješenja bez ograničavajućih komponenti
  • Nadzor i upravljanje mrežom
  • Prilagodbu arhitekture, upravljanja i performansi rješenja kako bi se zadržala kvaliteta poslovanja i pozitivno korisničko iskustvo

Savjetovanje

Moderni koncepti informacijskih sustava integriraju u sebe sve više i više kriterija kako bi obuhvatili raznolike aspekte funkcionalnosti informatičkih tehnologija. Kako bi klijenti uočili i identificirali skup kriterija koji su im bitni, tim stručnjaka STORM Computers-a nudi identifikaciju i analizu tih kriterija i na osnovu toga predlaže ekonomski i tehnički prihvatljivo rješenje skrojeno po zahtjevu klijenta.

Opseg savjetodavnih usluga kreće se od sigurnosnih aspekata informacijskih sustava, kontinuiranosti poslovanja, kontrole performansi IT sustava, optimizacije IT infrastrukture, dizajna novih tehnoloških rješenja i migracije na nove, suvremenije inačice postojećih tehnologija i sl.

Vlastiti uspostavljeni sustav nadzora kvalitete IT usluga u okviru certificiranog ISO 20000-1 standarda, najbolji je jamac kompetencije i iskustva o odrađivanju tih zadataka.

Upravljanje projektima

Uspješnost informacijsko-komunikacijskog sustava, rješenja ili usluge ne obuhvaća samo dizajn i implementaciju rješenja koje će biti u mogućnosti procesirati sve zadatke. Upravljanje informacijsko-komunikacijskim projektima ima zadaću ostvariti poslovnu svrhu tj. unutar financijskih i tehničkih okvira, koristeći određena tehnološka rješenja, korisniku ponuditi prihvatljivo rješenje.

STORM Computers nudi usluge kontrole i upravljanje raznim aspektima u cjelokupnom životnom ciklusu projekta, od faze pripreme, planiranja, dizajna do implementacije, optimizacije i održavanja sustava. Na takav se način garantira visoka funkcionalnost svakog dijela informacijsko-komunikacijskog sustava te rješenje konkretnih poslovnih prepreka.

Implementacija i instalacija

Tim tvrtke STORM Computers raspolaže velikim brojem certificiranih stručnjaka za različite tehnologije i rješenja vodećih svjetskih proizvođača - partnera. Preko 50 certifikata potvrda su kontinuiranog ulaganja u znanje i iskustva, kako pojedinaca tako i cjelokupnog tima.

Veliki broj referentnih projekata potvrda su stručnosti zaposlenika tvrtke STORM Computers te garancija kako će projektni tim u svim fazama instalacije pojedinog rješenja implementirati punu funkcionalnost rješenja prema najvišim propisanim standardima struke.

Korištenje tehnologija globalnih proizvođača u raznim segmentima, poput mrežnih komunikacija, poslužiteljskih rješenja, arhiviranja podataka, sigurnosnih zaštita te aplikacija pruža bezbrojne mogućnosti prilikom izrade, integracije i implementacije projektnih rješenja.

Analize sustava

Prije uvođenja nove funkcionalnosti informacijsko-komunikacijske arhitekture, potrebno je obaviti detaljnu analizu sustava koja je polazišna osnova za izradu kvalitetnog i funkcionalnog projektnog prijedloga. Zbog rapidnog razvoja tehnologije, unaprjeđenje ICT sustava vrlo je izazovan te zahtjevan posao jer tehnologija napreduje mnogo bržim tempom nego što je većina organizacija spremna usvojiti.

STORM Computers nudi usluge analize sustava i performansi, tehnologija, skalabilnosti, raspoloživosti, robusnosti te drugih aspekata. Uzimajući u obzir potrebe i zahtjeve klijenata predlaže i modelira tehnički naprednija rješenja. Sustavi konstantno migriraju usvajajući nove tehnološke mogućnosti, organizacijske i poslovne zahtjeve što zahtjeva efikasnu implementaciju novih tehnoloških rješenja uz minimalne utjecaje na redovito poslovanje.

Edukacija

Unutar tvrtke STORM Computers edukacija je usmjerena na obuku korisnika za rad s isporučenim rješenjima i upoznavanje s integriranim tehnologijama unutar rješenja. Unutar tvrtke edukacija se provodi prema posebno pripremljenim programima i sadržajima, prilagođenima svakom tečaju ili radionici.

STORM Computers posjeduje kompletno opremljene učionice i laboratorije s potrebnom opremom.